9 Kasım 2007 Cuma

Düşler-2

rüyalarımı yazmaya başladım;onlardan 2 nolu olanı;

2.
ikibenzer rüya;iki farklı zaman.ilkinde annem,ablam,ben,eniştem;tatile çıkmışız.izmirdeyiz ve ben arabayı sürüyorum.merkezi geçerken burası değişmiş diyorum.beğenmeyerek orayı foçaya gitmeye karar veriyoruz.bir benzincide duruyoruz.orada benzinci adam beni tanıyor daha önce görmediği halde.sen o adamın oğlusun;babanda geçmişti buradan diyor;gerisini hatırlamıyorum...

ikinci rüya daha yeni.bu kez bir minibüsle yine tatile çıkıyoruz.annem,ben,ablam ve minibüsün içinde babamın tabutu.siyah bir tabut;onu da götürüyoruz.görüntü değişiyor;deniz kenarındayız;ufak bir koy.annem,ablam,ben plajda oturuyoruz.annemin elinde krem rengi bir flüt var ama kaval gibi çalıyor.yanımızdaki insanlar da onu dinliyor;gerisini hatırlamıyorum...

0 yorum: